پرسش های متداول
توضیحاتی که ممکنه از دنتای داشته باشید
اگر پرسش های شما نیست، با ما تماس بگیرید.
بیماران:
اپلیکیشن دنتای را از کجا میتونم نصب کنم؟
شما میتوانید به سایت دنتای مراجعه کنید و نحوه دانلود برای آیفون و اندروید را دنبال کنید.
آیا تصاویر گرفته شده در حین معاینه اپ دیگران هم می توانند دسترسی داشته باشند؟
غیر از شخص شما کسی به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت مگر اینکه اجازه دسترسی به دندانپزشک معالج شما از سمت شما تایید شده باشد.
دنتای چطوری مشکلات دندان را شناسایی میکند؟
دنتای یک دندانپزشک همراه است، که به عنوان دستیار دندانپزشک میتواند با مشاهده تصاویر دندان شما، با کمک هوش مصنوعی مشکلات دندانی شما را پیدا کند.
هزینه درمانی در دنتای چقدر است؟
دنتای برای شناسایی مشکلات دندانی شما هزینه ای دریافت نمی کند، مشاوره آنلاین هم در حال حاضر رایگان می باشد. تعرفه درمانی دندانپزشکانی که از دنتای نوبت گیری می نمایید، بر اساس عملکردشان متفاوت می باشد.
آیا میتوانم هزینه های درمان را قسطی پرداخت کنم؟
بله، شما میتوانید با ثبت نام در دنتای و انتخاب پرداخت قسطی، یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات قسطی را انتخاب نمایید، و بعد از اعتبارسنجی می توانید پرداخت قسطی در دنتای داشته باشید.
تا چه سقفی می توانم قسط بندی کنم؟
نسبت به اعتبار سنجی و سایت ارائه خدمات وام متفاوت خواهد بود، بین ۲۰ الی ۵۰ میلیون متغیر می باشد.
اگر حساب کاربری خود را حذف کنم، اطلاعات من قابل برگشت هستند؟
خیر، اطلاعات شما قابل بازگشت نیست
آیا در زمان گرفتن نوبت باید مبلغی را پرداخت کنم؟
خیر، نیازی به پرداخت مبلغی نیست، و نوبت گیری از دندانپزشکان رایگان میباشد.
آیا امکان لغو نوبت وجود دارد؟
بله، در هر زمانی می توانید نوبت را لغو نمایید.
آیا همه دندانپزشکان عضو دنتای هستند؟
خیر، دنتای در تلاش است بتواند بستری برای نوبت گیری بهترین دندانپزشکان باشد.
آیا میتوانم نزدیکترین مطب و یا کلینیک به منزلم را پیدا کنم؟
بله، بعد از معاینه با دنتای، بر روی مشاوره بزنید، و دندانپزشکان نزدیک محل خود را بیابید.
آیا میتوانم برای دیگری نوبت بگیرم؟
بله، می توانید اطلاعات فرد دیگری را هنگام نوبت گیری وارد نمایید.
چطور دنتای را به دندانپزشکان دیگه معرفی کنم؟
در سایت دنتای ، لینک دندانپزشکان برای معرفی به این عزیزان می باشد.
چگونه میتوانم با پشتیبانی در ارتباط باشم؟
در پروفایل شما قسمتی به نام تماس با ما میباشد، که میتوانید نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.
آیا فاکتور شرح خدمات دندانپزشک را میتوانم داشته باشم؟
بله، فاکتور شما توسط دندانپزشک صادر شده و شما میتواند از طریق پروفایل به آن دسترسی داشته باشید.
آیا میتوان برای پزشک اسناد پزشکی را ارسال کنم؟
در حال حاضر از طریق معاینه، میتوان عکس رادیولوژی را بارگذاری کنید.
چگونه چکاپ یا معاینه دندان هایم را با اپلیکیشن انجام دهم؟
نوع معاینه را انتخاب نمایید ، با توجه به نوع معاینه و راهنما از دندان خود عکس بگیرید.
آیا می توانم نتیجه چکاپ با دنتای را برای دندانپزشکم ارسال کنم؟
بله، امکان اشتراک گذاری نتیجه توسط شما وجود دارد.
آیا میتوانم روی اپلیکیشن برنامه درمانی ام را ذخیره کنم؟
با استفاده از تقویمی که بر روی دنتای وجود دارد، میتوانید ملاقات با دندانپزشک، مسواک زدن، یادآوری معاینه و… را تنظیم نمایید.
دندانپزشکان:
چگونه میتوانم از خدمات دنتای استفاده کنم؟
می توانید از سایت دنتای، وارد صفحه دندانپزشکان شده، و ثبت نام نمایید تا همکاران شما را راهنمایی کنند.
نوبتهای روزانهی من چگونه تنظیم میشوند؟
بعد از ثبت نام و اعلام روزها و ساعت های فعالیت شما، بر اساس آن نوبت ها نمایش داده میشوند.
مزایای دنتای برای دندانپزشکان چیست؟
داشبوردهای دنتای علاوه بر اینکه با هوش مصنوعی کار می کنند و می تواند شما را در پرونده سازی بیماران و شناخت مشکلات درمانی و ارائه پروسه درمانی و… همیاری کند.
هزینه داشبوردهای دندانپزشکی چقدر است؟
برای اطلاع از تعرفه های ما بعد از ثبت نام همکارانمان پلن های مختلف را به شما ارائه میدهند.
پرداخت اقساطی چطور به دندانپزشک مبلغ بازپرداخت میشود؟
در هنگام انتخاب پرداخت اقساطی توسط بیمار، و تایید حساب کاربری بیمار، وام دریافتی به حساب دندانپزشک ارجاع داده میشود.
آیا مشاوره با دنتای رایگان می باشد؟
بله رایگان میباشد.
میتوانم اطلاعات و اسناد بیماران خود را بایگانی کرد؟
بله، امکان بایگانی و ایجاد پرونده درمانی برای بیماران وجود دارد.
چه کسی به اطلاعات داشبورد دسترسی خواهد داشت؟
میتوانید به دلخواه انتخاب کنید، چه کسانی به چه بخشی از اطلاعات داشبورد شما دسترسی داشته باشد.